Luni, 27 martie, ora 08:30 – follow-up corespondenta, ora 10:00 – intalnire IG stadiu implementare optimizare Google, ora 11:30 – Laguna, proiect scoala 198, ora 14:00 – discutie Exim stand AFI, ora 15:30 – sala, baieti, analiza meci Sibiu, 16:45 – intalnire antrenori, 19:00 – Gala Concurs Jora – Ateneul Roman.
Credeti ca este o greseala si am incurcat fisierele? Ei bine, nu!
Aceasta este agenda unei zile, privita din pozitia de presedinte al Steaua CSM EximBank.
Si acesta este doar un exemplu pentru ca proiectul de suflet Steaua CSM EximBank, este extrem de amplu, cu multe particularitati, cu multe provocari, care implica decizii rapide si radicale, cu implicatii majore, cu un volum mare de munca, dar si cu satisfactii pe masura.
Ma gandesc uneori cu usoara nostalgie la inceputuri. Nu este un secret ca inspre finalul carierei de jucator, in anul 2013, m-am reorientat, avand deja puse bazele unei educatii manageriale, catre zona de management si marketing aechipei de baschet masculin a clubului sportiv Steaua. Imi propusesem sa imbin cunostintele economice si de management dobandite in timpul facultatii cu ceea ce am vazut in materie de marketing sportiv atat in Statele Unite ale Americii, in timpul studiilor mele, cat si ulterior pe parcursul anilor in care am activat la cluburi importante din Europa.
Am pornit la drum asadar, cu o echipa mica de oameni, profesionisti, motivati si am ajuns unde suntem astazi, in primele trei locuri ale Ligii Nationale de Baschet masculin, dublat de un proiect amplu de responsabilitate sociala in care peste 1.200 de copii si adolescenti pot practica baschet formalizat.